Liūti Kids el. parduotuvė labai tikisi, kad šio aprašymo jums skaityti neprireiks, tačiau jei atsitiks taip, kad prekę norėsite gražinti, tai padaryti paprasta.

Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:

  1. Prekė turi būti nenaudota.
  2. Prekės originali pakuotė, jeigu tokia yra, turi būti nepažeista (drabužių maišeliai gali būti atidaryti siekiant pasimatuoti).
  3. Prekė turi būti nesugadinta, jos prekinė išvaizda tokia pati, kokios prekė buvo gauta ir tinkama tolesnei prekybai (nenuplėštos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt).
  4. Atkreipiame dėmesį, kad gamyklinė/prekybinė pakuotė nėra tinkama transportavimui (originali prekės pakuotė). Norint, kad daikto, prekės gamyklinė/ prekybinė pakuotė nebūtų pažeista transportavimo metu, būtina tokį daiktą/ prekę papildomai supakuoti į transportavimui skirtą pakuotę.
  5. Jeigu prekės orginali gamyklinė/prekybinė pakuotė netinkamai supakuota ir grąžinama pardavėjui pažeista, netinkama tolimesnei prekybai ar praradusi savo prekinę išvaizdą, pardavėjas pasilieka teisę, prekės nepriimti arba grąžinti mažesnę pinigų sumą, atsižvelgiant į patirtą nuostolį. 

Informacija apie pinigų grąžinimą:

  1. Pirktą prekę grąžinti galite per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo.
  2. Pinigų grąžinimas atliekamas per 14 kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo grąžinimo gavimo.
  3. Pardavėjas turi teisę negrąžinti pinigų už prekes, neatitinkančias grąžinimo reikalavimų.
  4. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, originalioje ir nepažeistoje pakuotėje su originalia, nenuplėšta ir nesugadinta etikete.
  5. Prekės grąžinamos per Omniva paštomatą.
  6. Grąžinamų prekių siuntimo/pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas.
  7.  Pinigai yra grąžinami bankiniu pavedimu į sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už užsakymą.
  8. Pardavėjas turi teisę negrąžinti pinigų už prekes, neatitinkančias grąžinimo reikalavimų.
  9. Pinigai yra grąžinami tik už prekę (-es), bet ne už prekių transportavimo paslaugą (jeigu Jūsų užsakyme reikėjo apmokėti už transportavimo paslaugą, grąžinus užsakymą pinigai bus grąžinti išskaičiavus šį mokestį, taip pat bus išskaičiuotas grąžinimo transportavimo mokestis jeigu už jį nemokėjote patys).

Svarbu: kol siunta keliauja iš kliento mums, už siuntos saugumą atsako siuntėjas, todėl prašome prekę (-es) supakuoti atitinkamai saugiai.

Kaip grąžinti parduotuvės liuti.lt siuntas per Omniva paštomatus?

  1. Užpildykite prekių grąžinimo formą:www.flipo.lt/parduotuves/www-liuti-lt
  2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
  3. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 14 kalendorinių dienų nuo tada, kai prekės pristatomos e-parduotuvei Liuti.lt

Svarbu: pasirinkite tinkama paštomato dydį. Prekė turi būti nesugadinta.

Jeigu norite keisti el.parduotuvėje pirktą prekę:

Susisiekite su mumis el. paštu [email protected] Informuojame, kad keičiame tik į to paties modelio kitą dydį, kitu atveju kviečiame grąžinti prekę ir pateikti naują užsakymą.

Nekokybiškų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR galiojančiais įstatymais ir EU teisės aktais.

Negrąžinamos prekės:

  • Kūdikių / mažų dydžių rūbai (iki 24 mėn. dydžiai; REIMA produktams iki 80 cm dydžio);
  • Apatiniai rūbai (termo rūbai, kojinės, pėdkelnės, maudymosi šortai).
  • Pilną sąrašą prekių, kurios negali būti grąžinamos, rasite CK 6.228-10 2 d. arba čia.